Csak a változás állandó!

Sajtgolyó alma csatnival

2015/02/08. - írta: Mariska...

Még soha nem készítettem sajtgolyót, nem is értem miért , káprázatosan finom. A csatni (chutney)nagy kedvenc, most egy kicsit kímélőbben készült, természetesen cukor nélkül.

Sajtgolyó:

7dkg füstölt, 7 dkg trapista sajtot reszeld le, tedd hozzá a tegnap megmaradt tojásfehérjét(vagy egy egész tojást) 1 ek. zabpehelylisztet, pici sót, borsot, lestyánt(vagy olyan fűszert, amit szeretsz) Formázz belőle kis golyókat és bő forró olajban süsd ki. Az olaj nagyon forró legyen! Ebből 8 db lett, felét tedd el holnapra!

Csatni: 2 közepes fej vöröshagymát vágj finomra, 4 evőkanál olívaolajon dinszteld meg, add hozzá a kockára vágott almákat(én most 6db-ból készítettem). Tegyél bele kb. 1 kiskanál sót, 2 evőkanál mézet , egy diónyi gyömbért reszelve, 1 ek. mustárt, 1 erős paprikát összemorzsolva, 2 evőkanál balzsamecetet. Lassan 45 percig főzd. Ha eleinte kevés a leve egy pici vizet önthetsz alá. Pikáns édes-savanyú és akkor jó ha nagyon erős ...szerintem :)

Jó étvágyat.sajtgolyo.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-valtozas-kuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr707151823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása