Csak a változás állandó!

Diós-túrófasírt, karamellizált almával

2015/02/22. - írta: Mariska...

 

turos_fasirt.jpg

Ma valami fenséges ízharmóniát hoztam, ha eddig még nem próbáltad ki receptjeimet kezdd ezzel, nem fogsz csalódni!

Törj át 15dkg túrót(én félzsírost használtam) adj hozzá 6 dkg őrölt diót és 6 dkg őrölt magvat(ami van otthon én napraforgót, szezámmagot, lenmagot adtam hozzá, sózd , borsozd meg, adj hozzá 1 kanál apró szemű zabpelyhet, hagyd állni 10 percet. Ha esetleg nem tudod formázni egy kis zabpehelylisztet adhatsz hozzá.

 Serpenyőben kevés vajon süsd ki a fasírtocskákat.

Karamellizált alma: 3 db almát vágd kis kockákra. Serpenyőben 2 evőkanál mézet melegíts fel, várd meg, amíg hólyagos lesz, tedd hozzá az almát, 2dkg vajat, süsd jól át.

El tudom képzelni még birsalmával is, ősszel biztos ki fogom próbálni azt a verziót is.

Jó étvágyat kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-valtozas-kuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr927194451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása