Csak a változás állandó!

Szerb töltött gombafejek, görög salátával

2015/02/20. - írta: Mariska...

10979433_1030521503629081_70434674_n.JPG

Hétvégére ajánlom egy kedves régi ismerősöm receptjét. Kipróbáltam, fenséges, laktató fogás.

A gombafejeket gőz fölött puhára pároljuk (8db) . 3db tojást keményre főztem, lereszeltem, összekevertem 15dkg füstölt reszelt sajttal,tettem hozzá sót, borsot, lestyánt, mustárt, majorannát. Megtöltöttem a gombafejeket, tetejére ment még egy kis reszelt sajt. Én szendvicssütőben grilleztem 25 percig. A görög saláta pompásan illet mellé! :)

Görög saláta: Kockára vágott paradicsom, uborka, lila hagyma egy kicsi só, bors, locsold jól meg olívaolajjal, tetejére mehet a feta és az olajbogyó!

Jó étvágyat! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-valtozas-kuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr27191255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása