Csak a változás állandó!

Az egészséges, éhezésmentes karcsúság újabb remeke!

2015/02/24. - írta: Mariska...

Göngyölt kelkáposzta

kelkaposzta_1.jpg

Erről az ételről csak azt tudom elmondani, hogy alig tudtam megállni, hogy az egész tepsivel bekebelezzem! Pedig az nem kis adag :)

kelkapi2.jpg

Nagyon egyszerű az elkészítése: a legjobb ha rendelkezel egy pároló edénnyel az alsó részbe vizet tettem, amikor felforrt beletettem egy tojást. A pároló részbe egy nagyobb sárgarépát 8-10-be vágva, mellé zöldborsót, mexikói zöldségkeveréket a tetejére pedig 8 szép kelkáposzta levelet.10 perc után a tojást kivettem és a zöldségeket tovább pároltam még 10 percig. Közben 2 evőkanál zabpelyhet kevés vízbe beáztattam, 1 fej vöröshagymát, 3 cikk fokhagymát, fél csokor petrezselymet apróra vágtam. A megfőtt sárgarépát nagyobb tálba tettem a főtt tojással, hagymákkal 1 evőkanál lenmaggal, 1 evőkanál napraforgó maggal , 1 kanál mustárt, sót, borsot, kurkumát, lestyánt, kakukkfüvet (fűszerezz ízlés szerint). Majd jól összeturmixoltam. Hozzáadtam még 2 fürjtojást(kisebb tyúktojás), áztatott zabpelyhet és egy kanál száraz zabpelyhet. Hagytam állni 10 percet, majd hozzákevertem a zöldségeket. A kelkáposzta levelekbe göngyöltem. Olajozott tepsibe tettem. 1 joghurtot és 2 kanál tejfölt elkevertem sóval, borssal, chilivel, káposztákra öntöttem. Forró sütőben 20-25 perc alatt szép pirosra sütöttem!

Vigyázz nagyon finom!

Szeretettel: Marcsitól :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-valtozas-kuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr817211673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása