Csak a változás állandó!

Hogyan fogytam 100 kilót?

2015/02/14. - írta: Mariska...

karcsu_derek.jpg

Igen!  Összeszámoltam ,életem során minimum ennyit fogytam! Jogos a kérdés, akkor miért vagyok most is kövér?

Az első nagy fogyás szülések után volt (30 évesen)testkontrollal, ez a "diéta" a 90 napos alapja is. Lényege a tápanyagok szétválasztása. Reggeli, tízórai csak gyümölcs. Ebédre ehetünk szénhidrát tartalmú ételeket, vacsorára pedig fehérjetartalmú étel fogyasztása ajánlott. A módszer nagyon hatékony, talán 4 hónap alatt szabadultam meg 40 kilótól. A baj utána következett, számomra kivitelezhetetlen volt, hogy a mindennapjaimban állandóan így étkezzek. Ezért aztán a leadott kilók szépen, lassan visszakúsztak(nem kellett egy év sem) , sőt, még egy kicsivel több is, mint, amit leadtam.

A második  nagy fogyás 40 éves koromban volt. Iszonyatos elszántsággal 4 hónap alatt 38 kiló ment le. Semmi mást nem ettem, mint délben 25 dkg főtt csirkemellet és néhány savanyú uborkát. Minden nap( ha esett, ha fújt minimum 20 kilométert kerékpároztam) zsírbontó masszázsra jártam minden másnap. Nos az eredmény magáért beszélt. De már ugye kitaláltátok, nem képes az ember egész életében csirkecicit enni uborkával, sportolni, mint az őrült és anyagilag fedezni a heti 3-4 masszázst. A kis lelapult zsírsejtjeim ott álltak lesben, alig várták, hogy végre megetessem őket és szépen lassan kikerekedtek újra, de hogy biztos legyen a fennmaradásuk, gondoskodtak a szaporodásról is.

Aztán minden év tavaszán volt  kisebb-nagyobb vergődésem, 5-10 kiló súlyvesztéssel(igen, jól gondolod,már régen visszahíztam).

A helyzet lesújtó volt, nem mertem tükörbe nézni, magamnak kellett a ruháimat varrni, mert készen nem kaptam semmi hordhatót és a legijesztőbb : a  hormonjaim összekeveredtek, a vérnyomásom az egekbe ugrott, az emeletre alig tudtam felmászni, a cipőm nem tudtam bekötni, már minden fárasztott, nem volt kedvem élni sem! 

Akkor azt mondtam magamnak VÁLTOZNI AKAROK, MEG AKAROK VÁLTOZNI! Az első lépés a gondolataim megreformálása volt, rengeteg könyvet elolvastam, meditáltam(ezekről majd írok később)gondolkodtam. A válasz is megjött gyorsan: mindent Te okoztál magadnak, NEKED kell helyrehozni is, senki nem fogja megtenni helyetted!!!!

Rendben! De hogyan? Az eddigi tapasztalataimat összegezve ,olyasmire van szükségem , ami nem kúra, de az életmódváltás szótól még a hátam is borsódzott.

 Megértettem végre, hogy minden, amit csinálok annak egy életre be kell épülnie a mindennapjaimba, tehát csak olyan dolgot tegyek, ami hosszú távon elfogadható számomra. Csap szépen haladhatok előre lépésről-lépésre, semmi kapkodás! Kedvenc idézetem:" A mérföldek is a talpunk alatt kezdődnek".

Adtam magamnak egy évet, hogy rendbe tegyem a lelkem és a testem. Napról-napra olvashatod receptjeimet, sikereimet, vagy esetleges kudarcaimat, láthatod minden egyes lépésem. Szeretném ha Te is megosztanád velem tapasztalataidat! Ha kedved van tarts velem, VÁLTOZZUNK EGYÜTT! :) Szeretettel : Marcsitól

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a-valtozas-kuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr547174517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása